TOEFL HOME Edition

معرفی آزمون تافل هوم ادیشن

سازمان ETS که برگزارکننده آزمون های بین المللی تافل می باشد با توجه به شرایط پاندمی کرونا و قرنطینه های اجباری کشورها و بسته بودن مراکز مجاز برگزاری آزمون های تافل ناچار به برگزاری آزمون‌های خود به صورت آنلاین تحت عنوان TOEFL iBT Home Edition شد.
در این آزمون داوطلبان می توانند با توجه به شرایط بازگشایی مراکز آزمون، مدرک زبان تافل خود را جهت پذیرش تحصیلی، کار و مهاجرت در کشورهای انگلیسی زبان ارائه دهند.

آزمون تافل Home Edition یا همان (آزمون تافل آنلاین) همان آزمون معتبر و قابل اعتماد TOEFL iBT است که در منزل و یا محل کار با توجه به شرایط محیطی خاص می توان در آن شرکت کرد. نظارت بر آزمون با استفاده از ناظران از راه دور که توسط شرکت ProctorU به صورت زنده و با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی انجام می شود که راه حلی پیشرفته برای نظارت بر آزمون آنلاین است.
در این مقاله قصد داریم هر آنچه که نیاز است تا درباره آزمون، نحوه ثبت نام و موارد مورد نیاز برای جلسه امتحان بدانید را با شما درمیان بگذاریم؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آزمون تافل HOME EDITION تافل آنلاین چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آزمون تافل Home Edition تافل آنلاین گزینه ای امن و راحت برای داوطلبانی است که ترجیح می دهند به جای مرکز آزمون در خانه، امتحان دهند.
بهتر است بدانید که آزمون تافل Home Edition تافل آنلاین مورد تایید دانشگاه های سراسر جهان است.

 

به ویژگی های منحصر به فرد این آزمون در ادامه اشاره شده است.

 

  • در هر جایی که آزمون تافل برگزار می شود می توان در آزمون تافل Home Edition تافل آنلاین شرکت کرد؛
  • کاملا از نظر محتوا ، قالب و تجربه امتحان روی صفحه نمایش همانند با آزمونی است که در مرکز آزمون برگزار می شود.
  • با استفاده از کامپیوتر شخصی خود در خانه و یا محل کار توسط ناظر که از طریق سیستم آنلاین ProctorU شما را کنترل می کند، برگزار می شود.
  • 24 ساعت شبانه روز، 4 روز هفته امکان شرکت در این آزمون وجود دارد. شما با ثبت درخواست خود برای شرکت در این آزمون تا 24 ساعت بعد می توانید در این آزمون شرکت کنید.

چه تفاوتی بین TOEFL IBT و نسخهEDITION HOME تافل آنلاین آن وجود دارد؟

آزمون تافل Home Edition تافل آنلاین همان آزمون TOEFL iBT است که در مرکز آزمون در آن شرکت می کنید. تنها تفاوت آن این است که در خانه خودتان می توانید آزمون دهید. به طوری که به صورت آنلاین توسط یک ناظر انسانی و هوش مصنوعی کنترل می شوید.
برای مقایسه این دو آزمون و پی بردن به مشابه بودن آن ها به موارد زیر دقت کنید.

  • محتوا، زمان آزمون (حدود 4 ساعت) و امتیازدهی دقیقا مانند TOEFL iBT است.
  • امکان ارسال سریع نمره (6 تا 10 روز) برای این آزمون نیز وجود دارد.
  • مورد قبول تمام دانشگاه های سراسر جهان است.
  • مدت اعتبار نمره این آزمون نیز مشابه TOEFL iBT همان 2 سال است.

چطور می توانم در آزمون تافل HOME EDITION تافل آنلاین ثبت نام کنم؟

شرکت در این آزمون و ثبت در آن مراحل و مقرراتی دارد که باید از آن ها پیروی کنید. برای آنکه مطمئن شوید که موارد لازم را دارید و ثبت نام را به درستی انجام دهید، باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

اگر این کار را نکنید، ممکن است آزمون شما به تأخیر بیندازید و یا نتوانید در آن شرکت کنید. پس حتما موارد گفته شده در ادامه را به دقت بخوانید و دنبال کنید تا با موفقیت درستی بتوانید ثبت نام خود را به پایان برسانید.

سوالات متداول شما در زمینه آزمون آنلاین تافل (هوم ادیشن)

بله خوشبختانه سازمان ETS در آخرین اعلان رسمی خود در سایت نام کشور ایران را به عنوان کشور مجاز برگزاری این آزمون اعلام نمود

پیش بینی شده است که در آینده آزمون تافل Home Edition تافل آنلاین در کنار آزمون هایی که در مراکز آزمون برگزار می شود، یک گزینه استاندارد برای آزمون در دسترس متقاضیان باقی بماند، البته بزودی شاهد بالابردن ظرفیت های امنیتی جهت مقابله با تقلب ها در حین آزمون خواهد بود.

متاسفانه این آزمون به هیچ عنوان برای مقاصد مهاجرتی از طریق سناریوهای مختلف قابل ارائه به هیچ یک از کشورها نمی باشد و فقط برای ادامه تحصیل کاربرد دارد.

قطعا بله ، این نمرات معتبر هستند. محل برگزاری این آزمون به کشوری بستگی دارد که در حساب ETS اعلام کرده اید نه آدرس فیزیکی شما در زمان انجام آزمون، به عنوان مثال ممکن است شما در ایران این آزمون را برای سه هفته آینده رجیستر کرده باشید ولی بنابر شرایط کاری خود مجبور به عزیمت به کشور دیگری باشید، پس لذا این یک نقص امنیتی و یا تقلب محاسبه نمی شود.

نمرات طبق برنامه منظمی که تعیین شده است اعلام می شوند. نمرات به صورت الکترونیکی طی 6 تا 10 روز اعلام می شوند
و کارنامه نیز طی 11 الی 15 روز پس از تاریخ آزمون برای شما ارسال خواهد شد. زمان تحویل براساس خدمات پستی می تواند کمی دیر یا زود شود.
آیا احتمال این وجود دارد که نمرات آزمون دیرتر اعلام گردد؟
بله، در برخی از موارد مشاهده شده که سازمان ETS بر اساس پارامترهای خاص خود، بررسی و نظارت دقیق تر نمرات را در سایت اعلام نمی نماید و با ارسال ایمیلی به کلاینت، تعویق زمان بین 2 هفته تا 4 هفته را اعلام می نماید.

سازمان ETS از چندین اقدام امنیتی در جلسه آزمون استفاده می کند که شامل ناظر انسانی در زمان آزمون و فناوری هوش مصنوعی است. در این صورت کوچکترین تخلف را تشخیص می دهد ناظران انسانی مداوم همه موارد فیزیکی و سیستمی را چک می کنند. تأیید هویت آزمون دهنده و اسکن محیط خانه آنها قبل از شروع آزمون به صورت کامل چک می شود، فناوری هوش مصنوعی، مانند تشخیص چهره ، ردیابی نگاه و ضبط ویدیوی کل جلسه از فعالیت های مخرب جلوگیری می کند.

قبل از شروع آزمون، توسط ناظر عکسی از متقاضی و تصویر کارت شناسایی داوطلب گرفته می شود. و ناظر آزمون با تطبیق تصویر تأیید می کند که مدرک شناسایی موجود، معتبر و قابل قبول است. ناظر با استفاده از تشخیص چهره سند شناسایی را با شخصی که پشت رایانه است مقایسه می کند. سپس در طول آزمون چندین بار از هوش مصنوعی برای بررسی تصادفی مطابقت داوطلب آزمون با مدرک شناسایی استفاده می شود
در صورت عدم تطبیق چهره و کارت شناسایی توسط ناظر از ادامه و شروع آزمون جلوگیری می شود.

متاسفانه در دنیای کامپیوتر هیچ امنیت مطلقی وجود ندارد و می توان با استفاده از تکنولوژی های جدید راهکارهای متقلبانه را در این آزمون انجام داد.

سازمان ETS به صراحت اعلام نموده در صورتیکه متوجه تقلب و یا هرگونه سوء استفاده از نتیجه آزمون شود می تواند آزمون را باطل نموده و در شرایط حادتر تا مدتی از انجام آزمون مجدد جلوگیری به عمل آورد.

بله، خوشبختانه این امکان توسط مجموعه ما امکانپذیر است، جهت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
به راهنمایی نیاز داری؟ چت واتس‌اپ